Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(45)
Forma i typ
Książki
(208597)
Proza
(66727)
Filmy i seriale
(6395)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6255)
Poradniki i przewodniki
(6167)
Gry i zabawki
(45)
Audiobooki
(5844)
Publikacje dydaktyczne
(5690)
Publikacje popularnonaukowe
(4845)
Poezja
(3805)
Komiksy i książki obrazkowe
(3654)
Publikacje naukowe
(2972)
Publikacje fachowe
(1274)
Muzyka
(914)
Czasopisma
(770)
Dramat (rodzaj)
(556)
Publikacje informacyjne
(352)
Albumy i książki artystyczne
(284)
Publikacje religijne
(210)
Programy komputerowe
(109)
Gry komputerowe
(32)
Mapy
(10)
Artykuły
(8)
Publikacje promocyjne
(8)
Nuty
(7)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Grafiki
(1)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(5)
BD40 (Suwalska 11)
(20)
BD52 (Rembielińska 6a)
(16)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(6)
CN1 (św. Wincentego 85)
(21)
W37 (Smoleńska 94)
(3)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(4)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(19)
W64 (Radzymińska 121)
(17)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
Autor
Roubira Jean-Louis
(8)
Coimbra Miguel (1977- )
(4)
Cardouat Marie
(3)
Matz Agnieszka
(3)
Menzel Michael
(3)
Teuber Klaus
(3)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Delval Julien
(2)
Moon Alan R
(2)
Quidault Pascal
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andreani Jean-François
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Barsotti Eleonora
(1)
Bauza Antoine. (1978- )
(1)
Bauze Antoine
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Bosley Andrew
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dion Franck
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Flodén Thomas
(1)
Fryxelius Isaak
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Górski Wojciech (ilustrator)
(1)
Hinder Carine
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Knight Hedge
(1)
Krześniak Renata
(1)
Król Tymoteusz
(1)
Kukian Justyna
(1)
Kłos Marcin
(1)
Lefebvre Cédric
(1)
Lefevre Clément
(1)
Madaj Karol
(1)
Madejski Jan
(1)
Majcher Grzegorz
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Mital Krzysztof
(1)
Miłuński Filip
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Oklejak Marianna
(1)
Orzechowski Wojciech
(1)
Pala Alek
(1)
Pierô
(1)
Pochylski Tomasz
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Polouchine Igor
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Raimbault Christopher
(1)
Sarna Rafał
(1)
Spala Hubert
(1)
Sprzęgaj Maciej
(1)
Stasinska Marta
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szwalski Wojciech
(1)
Szweda Szymon
(1)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Wojciechowski Filip
(1)
Zgliczyńska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Młodzież
(22)
9-13 lat
(21)
Dzieci
(12)
0-5 lat
(6)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(4)
Dorośli
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Trening pamięci
(3)
Cywilizacja
(2)
Handel
(2)
Starożytność
(2)
Barwy
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Go (gra)
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Język wilamowski
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Miasta
(1)
Miód
(1)
Mleko
(1)
Pieczywo
(1)
Potrawy dla dzieci
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Produkty mleczne
(1)
Przyjęcia dziecięce
(1)
Pszczelarstwo
(1)
Roboty ręczne
(1)
Trening umysłu
(1)
Zawód
(1)
Zboże
(1)
Zwierzęta
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Mazowsze
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wilamowice (woj. śląskie, pow. bielski, gm. Wilamowice)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(28)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Książka do wypełniania
(4)
Gry w karty
(3)
Gra planszowa
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
45 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor - Miasta [Gra] : rozszerzenie / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel ; - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 plastikowych twierdz) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wiek: 10+.
Splendor: Miasta to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.59 (2 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra] / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Buc : JD Editions - SPACE Cowboys ; - 1 gra (7 znaczników szmaragdów, 7 znaczników szafirów, 7 znaczników rubinów, 7 znaczników diamentów, 7 znaczników onyksów, 5 znaczników złota, 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 27 cm).
Opis według instrukcji i pudełka.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wiek: 10+.
Gra Roku 2015
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.58, G.54, G.55, G.53, G.52, G.56, G.51, G.57 (8 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.52, G.51, G.54, G.53 (4 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.53, G.51, G.57, G.54, G.55, G.56, G.58, G.52 (8 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Peppa Pig)
(Wyzwania dla Malucha)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na podstawie serialu telewizyjnego "Świnka Peppa".
Wiek: 18 miesięcy+.
Poznaj kolory ze świnką Peppą! Chrum, chrum!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce podtytuł : gry i zabawy na fantastyczne przyjęcie! W środku kolorowe wycinanki.
Skorzystaj z naszych pomysłów! Dowiedz się jak ozdobić pokój czy ogród kolorowymi serwetkami, lampionami, girlandami i łańcuchami! W środku znajdziesz prześliczne wycinanki. Zorganizuj fantastyczne zabawy, które umilą czas gościom. Domowy teatrzyk, wyścig kulek, gorące krzesła to tylko niektóre z propozycji. Przygotuj również pyszny poczęstunek według naszych przepisów. Twoich gości uraczysz sernikiem i owocowymi lizakami w czekoladzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - liderzy [Gra] : rozszerzenie / Antoine Bauza ; projekt graficzny Miguel Coimbra. - Bruksela : Repos Production ; - 1 gra (1 plansza Cudu Świata, 1 karta Cudu Świata, 36 kart Liderów, 4 karty Gildii, 17 monet o wartości "6", żeton Kurtyzany, 1 notes punktacji, pusta karta Lidera) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x15x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm).
"Liderzy" to tylko rozszerzenie. Do gry wymagana jest podstawowa wersja gry "7 Cudów Świata".
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 40 minut.
Wiek : 10+.
Za murami miast wybitni ludzie inspirują narody i prowadzą cywilizacje na wyżyny chwały.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.13, G.14 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.13, G.14 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.14, G.13 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - miasta [Gra] : rozszerzenie / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos Production ; - 1 gra (2 plansze Cudów Świata, 2 karty Cudów Świata, 9 kart Miast I Ery, 9 kart Miast II Ery, 9 kart Miast III Ery, 3 karty Gildii, 6 kart Liderów, 25 żetonów Długów o wartości "1", 4 żetony Długu o wartości "5", 3 żetony Dyplomacji, notes punktacji, 2 żetony Konfliktów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x15x4 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm).
"Miasta" to tylko rozszerzenie, nie jest samodzielną grą! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry 7 Cudów Swiata.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 40 minut.
Wiek : 10+.
Z dala od okazałych pałaców, w najciemniejszych zaukach zawierane są sekretne sojusze, a złote monety szybko zmieniają właścicieli..
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.16, G.15 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.15, G.16 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.16 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.07.2024)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra.. - Bruxelles : Repos Production ; - 1 gra (7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 42 żetony Konflikt, 24 monety o wartości 3, 46 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 30 minut.
Wiek : 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.1, G.6, G.2, G.3, G.5, G.7, G.10, G.9, G.4, G.8 (10 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.7, G.1, G.4, G.8, G.3, G.6, G.9, G.2 (8 egz.)
(dostępność ok. 26.10.2018)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.3, G.8, G.10, G.2, G.7, G.4, G.9 (7 egz.)
(dostępność ok. 08.09.2023)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - Babel [Gra] : rozszerzenie / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruxelles : Repos Production ; - 1 gra (1 plansza Babel, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), notes punktacji, instrukcja, karta pomocy) : karton, papier, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x4 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24x24 cm).
Dodatek nie jest samodzielny, do przeprowadzenia rozgrywki potrzebna jest podstawowa wersja gry 7 Cudów Świata. Ten dodatek może być wykorzystany do gry ze wszystkimi rozszerzeniami do 7 Cudów Świata.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 40 min.
Wiek : 10+.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebos. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.11, G.12 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.11, G.12 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.11, G.12 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! Na pewno jest! Ja mam marchewkę!! Ej, ale nie mam, serio!!! Musi być! Kostka lodu u mnie!! W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.40, G.36, G.42, G.44, G.38, G.41, G.45, G.37, G.43, G.39 (10 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.45, G.48, G.47, G.44, G.50, G.46, G.49, G.43, G.42, G.51 (10 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Colorio [Gra] : dynamiczna, kolorowa gra rodzinna / Jacky Bonnet ; tłumaczenie Alek Pala. - Warszawa : Egmont, copyright 2012. - 1 gra (plansza, 25 korków, 5 pasków) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + zasady gry.
Opis wg pudełka.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 15 minut.
Wiek: 6+.
Gra planszowa "Colorio" to wielkie skupienie graczy i cisza na stołem zakłócana co chwila wybuchami radości lub... zawodu! Tak, sytuacja jest niezwykle dynamiczna. Gracze przemieszczają białe korki na planszy i starają się zapamiętywać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, podnosząc korek z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry! Gra się kończy, gdy pozostanie tylko jeden gracz - to on wygrywa grę. Gra zawiera 2 warianty: pierwszy z nich daje możliwość większej kontroli nad grą i przeprowadzania przemyślanych działań mających na celu wyeliminowanie przeciwników, wariant drugi natomiast wymaga od graczy podejmowania większego ryzyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.2 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.2 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.74 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G.2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.63 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cytadela [Gra] / Bruno Faidutti ; ilustracje Andrew Bosley ; tłumaczenie Michał Walczak-Ślusarczyk na podstawie tłumaczenia Marcina Wełnickiego. - Druga edycja. - Kraków : Galakta, copyright 2016. - 1 gra (27 kart postaci, 84 kart dzielnic, 30 żetonów postaci, 6 kart pomocy, 5 żetonów zdolności, 1 plastikowa korona, 3- plastikowych żetonów złota) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Opis wg pudełka i instrukcji.
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek : 10+.
Tłumaczenie z języka francuskiego. Instrukcja w języku polskim.
W królestwie potrzebny jest nowy Wielki Budowniczy, a ty znajdujesz się w gronie osób pretendujących do tego zaszczytnego tytułu. Jednak by zostać wybranym na to stanowisko, musisz zachwycić monarchę, budując najbardziej majestatyczną średniowieczną metropolię. Budowa własnego miasta wymaga pomocy wielu różnych postaci. Czy zdecydujesz się zatrudnić zwinnego Złodzieja, który sięgnie do kiesy przeciwników? A może poprosisz o pomoc Architekta, który pozwoli szybko wybudować kilka dzielnic? Tylko najlepsze miasto zapewni swojemu założycielowi tytuł Wielkiego Budowniczego. W grze "Cytadela" gracze korzystają z pomocy okolicznych mieszkańców, aby zdobywać złoto i budować dzielnice składające się na ich średniowieczne miasto. Na koniec wygrywa gracz, który zbuduje najbardziej oszałamiającą metropolię! Niniejsze wydanie zawiera postaci i dzielnice z oryginalnej wersji gry oraz dodatku, a ponadto wzbogacono ją o 9 nowych postaci oraz 12 kompletnie nowych dzielnic, które razem oferują graczom więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.26, G.27, G.23, G.30, G.25, G.29, G.28 (8 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.34, G.36, G.31, G.30, G.32, G.33, G.29, G.35 (8 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pentago [Gra] : genialnie zakręcona gra logiczna / Thomas Flodén. - Warszawa : Egmont, copyright 2016. - 1 gra (plansza składająca się z 4 ruchomych części, 18 białych kul, 18 czarnych kul: plastik ; w pudełku 17x17x3 cm + zasady gry.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Liczba graczy: 2.
Czas gry: ok. 15 minut.
Wiek: 8+.
"PENTAGO" to genialnie zakręcona gra logiczna! Widzieliście kiedyś grę z ruchomą planszą? Nie? Musicie zatem poznać grę "PENTAGO", zdobywczynię trzynastu prestiżowych nagród w Europie, Stanach Zjednoczonych i Japonii! Pentago to abstrakcyjna gra strategiczna dla dwóch graczy wymyślona przez Tomasa Flodéna. Gra przeznaczona jest dla dorosłych wielbicieli gier logicznych, jednak jej stosunkowo proste zasady pozwolą cieszyć się nią również dzieciom w wieku powyżej 8 lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.12 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.1 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.1 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.12 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.73 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.12 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.62 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa [Gra] / Jacob Fryxelius ; opracowanie graficzne: Isaac Fryxelius ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (plansza, 5 planszy graczy, 233 karty, 400 znaczników, 80 kafelków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 26 cm).
Zawartość pudełka: plansza, 5 planszy gracza, 233 karty (208 projektów, 17 korporacji, 8 pomocy), 80 obszarów (9 obszarów oceanów, 60 obszarów zieleni/miast, 11 obszarów specjalnych), znacznik pierwszego gracza, 200 kostek zasobów (125 brązowych, 45 złotych, 30 srebrnych), 200 znaczników graczy (40 żółtych, 40 zielonych, 40 czarnych, 40 niebieskich, 40 czerwonych), 3 białe znaczniki.
W instrukcji copyright 2016 FryxGames.
Opis wg pudełka.
Liczba graczy: 1-5.
Czas gry: 90-120 minut.
Wiek: 12 +.
Tekst tłumaczony z języka szwedzkiego. Instrukcja w języku polskim.
Gra Roku 2017 - nagroda główna.
Gra Roku 2017 - zawansowana.
"Obwieszczenie o terraformacji: Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal półtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra. Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dla naszej rasy nowy dom. W związku z tym nasz kurs jest jasny - musimy zmienić Marsa w zdatną do życia planetę. Terraformacja Marsa to przedsięwzięcie tak wielkie, że wymagać będzie wspólnego wysiłku całej ludzkości. W tym celu Rząd Ziemi powoła Komitet Terraformacji i wprowadzi globalny podatek. Wszystkie korporacje i przedsiębiorstwa, które udzielą nam swojej pomocy, zostaną przez Komitet hojnie wynagrodzone. Wierzymy, że wybrane przez nas środki i metody zaowocują w przyszłości nowym domem dla naszych potomków. Dziękujemy wszystkim za uwagę!"- Levi Uken, rzecznik Rządu Światowego, 16 stycznia 2315 roku. Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.22, G.18, G.19, G.20, G.21 (5 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.26, G.25, G.27, G.28, G.24 (5 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory - zwierzaki [Gra] / rysunki: Barbara Galińska. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2018. - 1 gra (80 taftelków) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x22x5 cm + instrukcja (4 strony).
Opis wg opakowania.
Liczba graczy: 2-6.
Wiek: 3+.
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Jeżeli Twoje dziecko nie wyobraża sobie zabawy bez towarzystwa kolorowych, śmiesznych i wesołych zwierzaków to ta gra z pewnością przypadnie mu do gustu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.67, G.64, G.65, G.66 (4 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.67, G.66, G.65 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cashflow [Gra] : wydostań się z wyścigu szczurów! / Robert T. Kiyosaki. - Osielsko : Instytut Praktycznej Edukacji, copyright 2011. - 1 gra (plansza do gry, 12 kart zawodu, 40 kart "Rynek", 38 kart "Mała transakcja", 36 kart "Duża transakcja", 42 karty "Nieprzewidziane wydatki", 2 formularze, 6 pionków, 2 kostki) : karton, papier, drewno, kolor ; w pudełku 33x22x6 cm + zasady gry (13 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.).
Opis wdług pudełka i jego zawartości.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 60-180 min.
Wiek: 14 +.
Gra CASHFLOW poprzez zabawę nauczy Cię praktycznych umiejętności inwestowania i gromadzenia majątku. Zarządzaj swoimi aktywami i pasywami, inwestuj na giełdzie i wydostań się z wyścigu szczurów! Kupuj nieruchomości i biznesy, inwestuj w akcje i metale szlachetne, aż wydostaniesz się z wyścigu szczurów. Rywalizujesz nie tylko z innymi graczami. Twoimi "przeciwnikami“ są też: rynek nieruchomości, notowania giełdowe czy nieprzewidziane sytuacje. Grę zaczynasz od pracy na etacie, a CASHFLOW zabiera Cię w podróż, w której zbudujesz swój portfel aktywów potrzebny do wydostania się na szybki tor. W banku nikt NIGDY nie poprosi Cię o Twoje świadectwo szkolne czy dyplom. Opanuj to, co jest naprawdę ważne dla przedsiębiorców i inwestorów, czyli zestawienie finansowe, a potem gromadź aktywa i buduj swój majątek. Gry są odzwierciedleniem prawdziwego życia. Pomyśl, jak reagujesz, gdy rywalizujesz z innymi graczami. Czy stajesz się lekkomyślny, gdy wygrywasz? A może załamujesz się w obliczu przegranej? Lepiej wyciągnąć wnioski podczas gry, niż w świecie prawdziwych pieniędzy - Twoich pieniędzy. CASHFLOW nie tylko nauczy Cię, jak inwestować i pozyskiwać aktywa, ale przede wszystkim, jak zachować się w różnych sytuacjach rynkowych. Będziesz mógł sprawdzić swoje strategie tworzenia majątku, których być może nie miałbyś okazji zweryfikować w prawdziwym życiu. Jeśli jesteś oszczędny, spróbuj strategii agresywnych. Jeśli lubisz podejmować ryzyko, spróbuj stopniowego wzrostu. Ucz się i wygrywaj!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.9, G.7, G.8, G.4, G.11, G.5, G.6, G.10 (8 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.8, G.4, G.11, G.10, G.9, G.6, G.5 (7 egz.)
(dostępność ok. 23.10.2018)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.65, G.68, G.69, G.72, G.66, G.71, G.67, G.70 (8 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.8, G.7, G.5, G.4, G.6, G.10, G.11, G.9 (8 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
MAZOGRA [Gra] : mazowiecka gra rodzinna / projekt gry: Marcin Kłos ; ilustracje i opracowanie graficzne: Wojciech Górski. - Warszawa : Samorząd Województwa Mazowieckiego, [b.r.]. - 1 gra (1 plansza, 6 kart Postaci, 36 kart Wydarzeń, 12 kart Misji, 56 kart Podróży, 30 żetonów Posiłku, 30 żetonów Podróżnika, 18 żetonów Cech, 12 żetonów graczy w kolorach pionów, 4 kolorowe piony graczy, 4 kolorowe kości) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 31x31x8 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm) + Przewodnik po Mazowszu ([12] stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2 do 4 osób.
Czas gry: ok. 40-50 minut.
Opis według pudełka.
Wiek: 6+.
MAZOGRA to podróż po zakątkach województwa mazowieckiego, przy wykorzystaniu szlaków drogowych, kolejowych i wodnych! Podczas gry poznasz historię i geografię Mazowsza, staniesz oko w oko z niespodziewanymi wydarzeniami, a także będziesz musiał dbać o zapasy na długą podróż!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.15, G.16 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory - zawody [Gra] / rysunki: Renata Krześniak, Wojciech Szwalski. - Częstochowa : Adamigo, [b.r]. - 1 gra (48 sztuk sztywnych, lakierowanych tafelków) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x22x5 cm + instrukcja (4 strony).
Opis wg pudełka.
Liczba graczy: 2-6.
Wiek: 3+.
Gra MEMORY-ZAWODY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile.Dzięki tej grze w mgnieniu oka przenosimy się do najbardziej niezwykłych miejsc pełnych okazałych zabytków i cudów natury. To świetny sposób na wspólne odkrywanie świata z pociechą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.60, G.61, G.63, G.62 (4 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.62, G.64, G.63, G.61 (4 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Handuł - Kupcy z Wilamowic [Gra] : gra planszowa / Karol Madaj, Jan Madejski ; projekt graficzny: Hedge Knight ; ilustracje: Hubert Spala, Maciej Sprzęgaj, Jan Madejski ; opracowanie historyczno-językowe: Tymoteusz Król. - [Warszawa] : Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna, [2018]. - 1 gra (1 plansza, 27 kart targowiska, 27 kart sklepu, 20 kart ratusza, 23 karty transportu, 26 kart zamówień, 6 kart startowych, 22 pionki, 50 monet, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik czasu) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30 minut.
Gra powstała w ramach projektu "#Wilamowice mówią", realizowanego przez Stowarzyszenie "Pracownia Etnograficzna" im. Witolda Dynowskiego we współpracy ze Stowarzyszeniem oraz Wydziałem Artes Liberales UW.
Wiek: 10+.
Gracze wysyłają swoje pionki do sklepów, pozyskują wilamowskie towary, organizują ich transport i sprzedają z zyskiem w odległych miastach. Zdobyte pieniądze mogą zainwestować w kolejne towary lub rozwój Wilamowic. Wygra gracz, który na koniec gry będzie miał najwięcej pieniędzy i inwestycji. Jest rok 1858. Twoi przodkowie przybyli na polskie ziemie prawie 600 lat temu z zachodu Europy. Przez wieki nie zapomnieli o swoim pochodzeniu i ojczystym języku. Twój dziadek ciężko pracował i był jednym z tych, którzy 50 lat temu wykupili się od pańszczyzny. Wialmowianie zdobyli wolność, a 10 lat później uzyskali dla swojej wsi prawa miejsckie. To był ten sam rok, gdy twoi rodzice wzięli ślub i zaczęli rozkręcać interes. Teraz wszystko jesy twoje. Wraz ze współmałżonkiem i dziećmi masz za zadanie przejąć dziedzictwo przodków, rozwinąć handel i sprawić, by wilamowskie towary były dostępne od Konstantynopola przez Wiedeń do Hamburga. W myślach wciąż słyszysz radę matki: "Gdziekolwiek będziesz, pamiętaj, im jesteś, i nie zapomnij języka w gębie. A jak nie chcesz przynieść mi wstydu, to ufunduj w Wilmanowicach coś po sobie na pamiątkę". Jako początkujący kupiec wilamowski zaczynasz z niewielkim kapitałem. Dzięki odziedziczonych po rodzicach sprytowi i żyłce do interesów możesz nie tylko stać się zamożny, lecz także rozławić Wilamowice w okolicznych miastach, a nawet samym Wiedniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.14 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.14 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Chleb / ilustracje i projekt okładki: Agnieszka Matz. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, 2022. - [12] stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 21x23 cm.
(Skąd się Bierze...)
Czy wiesz, jak powstaje chleb, zanim ciepły i chrupiący trafi na sklepową półkę? "Skąd się bierze." to seria, z której dzieci dowiedzą się, skąd pochodzą podstawowe produkty oraz zrozumieją, że zanim trafiają one do sklepu zostają poddane różnym procesom. Każda książka z serii zawiera duże naklejki i proste ćwiczenia, tj. wodzenie po śladzie, nazywanie, powtarzanie, liczenie do trzech. Dziecko zdobywa przydatną wiedzę, ćwiczy umysł i zdolności manualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Miód / ilustracje i projekt okładki: Agnieszka Matz. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, 2022. - [12] stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 21x23 cm.
(Skąd się Bierze...)
Czy wiesz, jak powstaje miód, zanim ten słodki dar natury trafi w słoiku na sklepową półkę? "Skąd się bierze." to seria, z której dzieci dowiedzą się, skąd pochodzą podstawowe produkty oraz zrozumieją, że zanim trafiają one do sklepu zostają poddane różnym procesom. Każda książka z serii zawiera duże naklejki i proste ćwiczenia, takie jak wodzenie po śladzie, nazywanie, powtarzanie, liczenie do trzech. Dziecko zdobywa przydatną wiedzę, ćwiczy umysł i zdolności manualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej